سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفی جوراب افزایش قد پسرانه دخترانه قد مدل z1 - j2 کپسول دار

کفی افزایش قد سیلیکونی ژله ای کفش زیر جوراب بلند کننده قد مردانه

    نظر

کفی افزایش قد سیلیکونی ژله ای در سال 1400 بلند قد شوید و از کفی های ما لذت ببرید کفی کفش زیر جوراب بلند کننده قد مردانه زنانه 2022 فوراً تا 2.8 اینچ به قد خود بیفزایید: مجموعه شامل 1 جفت کفی کفش بلند 3 لایه است. از لایه ها می توان به صورت جداگانه یا ترکیبی استفاده کرد که تنظیم ارتفاع 1.25 اینچ یا کفی با کیفیت 2.8 اینچ از کفش هند را فراهم می کند: درزهای کفش تنظیم کننده ارتفاع ما فقط با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته می شوند. ویژگی های برتر برای راحتی و کارایی: بالابرهای پاشنه دار ما مجهز به بالشتک با کیفیت هوا برای جلوگیری از شوک پاشنه هستند. آخرین طراحی پد ما پشتیبانی بیشتری از قوس و توپ شما ارائه می دهد. طراحی بسیار محتاطانه ای که دارای پارچه ضد میکروبی با تنفس و بلندتر می باشد: به گردش هوا کمک می کند تا از تجمع رطوبت جلوگیری کند و از پارچه های ضد میکروبی قابل تنفس و بوی بد جلوگیری می کند: به گردش هوا کمک می کند تا از تجمع رطوبت جلوگیری کند


کفی کفش زیر جوراب بلند کننده قد مردانه زنانه 2021


 

کفی های افزایش قد SkyRisers چیست :

ژل سیلیکونی ممتاز ساخته شده که قابل تنظیم و جدا شدن است. سیستم پشته 4 لایه آن به طور موثری ارتفاع شما را از ¼ اینچ تا 2 اینچ افزایش می دهد. این کفش ها در اکثر کفش ها مناسب هستند و استفاده از آنها فقط با کشویی بسیار آسان است. آنها دارای طراحی شفافی هستند که استفاده از آن محرمانه است و حتی هنگام پوشیدن کفش توسط افراد قابل توجه نیست.


آنها همچنین به عنوان یک بالشتک پاشنه عمل می کنند :

به راحتی از پاشنه ها محافظت می کند و باعث می شود که ضربه شما نرم شود. این یک اثر جذب شوک است که خستگی را از بین می برد و پاهای شما را سالم نگه می دارد. پوشیدن آن حتی برای مدت طولانی در جوراب راحت است و برای دویدن ، راه رفتن و حتی ایستادن در تمام طول روز بسیار مناسب است. در کفش حرکت نمی کند ، بنابراین می توانید از هر کفشی مانند کفش پیاده روی ، کفش ورزشی ، کفش کوهنوردی و غیره استفاده کنید به علاوه ، آنها دوام و قابل استفاده مجدد هستند.


برای دستیابی به قد مورد نظر خود ، کافی است درزهای قابل جدا شدن را متصل یا جدا کنید ، مشکلات مربوط به قد در یک نسیم برطرف می شوند - اعتماد به نفس و عزت نفس شما را به سرعت افزایش می دهد!


من این را گرفتم زیرا دائماً از پوشیدن یک جفت کفش احساس درد می کنم. ژل سیلیکون احساس خوبی دارد و چسبناک نیست. با این حال ، اندازه برای من خیلی کوچک بود. من بسیار متعجب هستم که آنها آنها را بزرگتر نکردند و اجازه دادند مشتریان خودشان برش بزنند. هر زمان که روی آنها قدم می گذارم ، باید بسیار مراقب باشم و مچ پا را نچرخانم ، زیرا کاملاً با پاهای من متناسب نیست. بعلاوه ، چون نرم است - یا کمی نرم است ، راه رفتن من را کمی سخت تر می کند. احساس می شود که روی سطحی لغزنده قدم می گذارم و مرا به آهستگی پیش می برد. این ممکن است در افراد پا کوچک باشد ، اما متاسفانه برای من مناسب نیست.

 

 

کفی افزایش قد کپسول دار



کفی افزایش قد کپسول دار چیست :


نیاز به تقویت دارید؟ نگاهی به کفی‌های لغزنده افزایش قد  برای مردان نداشته باشید. این کفی ها نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه استفاده از آنها نیز آسان است. به سادگی آنها را داخل کفش، کفش کتانی یا چکمه خود قرار دهید و به راحتی به قد خود اضافه کنید. چیزی که آنها را به خرید بهتری تبدیل می کند این است که می توان آنها را از کفشی به کفش دیگر منتقل کرد، بنابراین یک جفت تمام چیزی است که شما نیاز دارید.از آنجایی که آنها همچنین سبک و نرم هستند، عنصر راحتی زیر پا را برای روزهای طولانی روی پای شما فراهم می کنند. بنابراین با هر یک از انتخاب‌های ما با اطمینان در اتاق قدم بزنید و بدانید که قدتان بلندتر به نظر می‌رسد.این خرید کفی افزایش قد کپسول دار لینک سرا  از مواد باکیفیت ساخته شده است که بسیار نرم، راحت، بدون تغییر شکل و با اثر جذب شوک عالی است. زیره قابل جابجایی به شما امکان می دهد ارتفاع مورد نیاز خود را انتخاب کنید. متناسب با اکثر سبک های کفش، چکمه و مربی و غیره. طراحی ارگونومیک راحتی بیشتری را برای پاهای شما فراهم می کند. پس برای چی منتظری؟ این کفی می تواند باعث شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، شما ارزش آن را دارید.

 

 

کفی افزایش قد کپسول دار

 


امکانات کفی افزایش قد کپسول دار:

 ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، که بسیار نرم، راحت، بدون تغییر شکل و با اثر عالی جذب شوک است. مناسب برای بسیاری از انواع کفش، مربی و چکمه.. طراحی دو لایه قابل جابجایی به شما امکان می دهد ارتفاع دلخواه خود را تنظیم کنید. می تواند ارتفاع را تقریبی 5 سانتی متر افزایش دهد، و لایه اصلی می تواند حدود 3 سانتی متر افزایش یابد، در حالی که لایه دیگر می تواند حدود 2 سانتی متر افزایش یابد. طراحی منحصر به فرد برای کاهش فشار پا، قابل تنفس برای جلوگیری از بوی پا. طراحی ارگونومیک راحتی بیشتری را برای پاهای شما فراهم می کند.

 



کفی کفش زیر جوراب بلند کننده قد مردانه زنانه 2021

 

 

نظرات مشتریان :

بنابراین اینها را خریدم که فکر می کنم برای یکی از پاهای من که بلندتر از دیگری است ، مفید خواهد بود. حالا که آنها را گرفتم ، به نظر نمی رسد که آنها برای همین هستند. همچنین من یک کفش بسیار بزرگ دارم ، بنابراین آنها در کفش من مناسب نیستند. آنها کمی کوچک بودند. اما من آن را به جای همسرم قرار دادم و بسیار مناسب آن است. بنابراین بله اگر کفش بزرگی ندارید ، اینها خوب هستند. اما همچنین حتی اگر آنها برای من کار نکردند ، می توانم ببینم که آنها کاملا راحت هستند. آنها این مواد ژلی هستند که له دار است بنابراین احساس خوبی دارد. بنابراین من توصیه می کنم فقط اگر کفش های کوچکتر دارید تهیه کنید. مثل زن فکر می کنم خوب باشد.


این پد های پاشنه سیلیکونی شگفت انگیز هستند! من انواع دیگری را امتحان کرده ام ، اما هیچ کدام با این موارد مقایسه نمی شوند. آنها واقعاً راحت هستند و کاملاً متناسب با پاشنه پا من هستند ... احساس راه رفتن روی هوا می شود! من آنها را به شدت توصیه می کنم.بسیار محکم اما راحت من از یک کفش راست استفاده می کنم ، زیرا این پا تقریباً 1/4 اینچ کوتاه تر است.بیشتر کفش ها برای این محصول کار نمی کنند ، باید پاشنه بلند باشد ، مانند چکمه.اگر چکمه بپوشید اشکالی ندارد. اگر آنها را با کفش تنیس می پوشید ، پاشنه پا فقط بیرون می آید و پوشیدن آن را دشوار می کند.